music player

music player


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Monday 19 December 2011

doodle dakwah..hayatilah

Assalamualaikum readers sume..
Hari nie ana nak postkn doodle pasal dakwah..hurm,,sume doodles nie ana amek dekat facebook..huhu bukan curik ea tapi nak sebarkn dakwah..xsalah kn??yg salahnye kalau ana da bace tpi xsebarkn kt sape2 pon..2 baru slh..btol x??xelok kedekut ilmu yg kte ade..huhu oke,,orang slalu nk sebrkn dakwah dengn ayat je..korang mzty bosn kn kadang2??jadi,,ana crik doodlez nie sume supaye korg dpt bace dgn bersemngt tengok kartun2 nie sume..huhu harap korg sume boleh la cube hayati and amalkn ea??

#1

Inilah dinamakan sketsa cinta. cube kalian fikirkan, mana yang kita dahulukan di antara kita angkat panggilan drpd boyfrend/girlfriend/friend  atau  kita menyahut panggilan Ilahi? sahutlah seruan Dia dahulu kerana kita tidak tahu bila Malaikat maut akan menjemput T_T

#2
Janganlah menjadi orang yang sombong terhadap tuhan. berdoalah kepadaNya.berdoalah setelah selesai solat, berdoalah  bila2 masa sahaja. Allah itu Maha Mendengar !

#3
PAKAIAN KITA, AGAMA KITA! janganlah kita memakai pakaian akhir zaman, seperti gambar yang disebelah kiri. apa beza kita dengan orang kafir? x de bezanya. sama jer. tutuplah auratmu dengan sempurna! sebelum kain kafan yang membaluti tubuhmu kelak.

#4
Hati akan menjadi tenang dengan membaca Kalamullah, Alquran!

#5
Wanita yang baik dijanjikan untuk lelaki yang baik & sebaliknya. Allah dh janji dgn kite. perbaikkanlah diri kita sebaiknya, InsyaAllah, org yang baik akan mendatangi kita. :)



#6
LELAKI!


#7
WANITA!


sampai sini je..
POSTED BY Nadia Rahman